אטרקציות בארץ

איך לתכנן יום גיבוש לעובדים?

יש כמה מטרות לימי גיבוש בהן, יצירת חיבור בין העובדים, שבירת שגרה ומילוי מצברים.
אז איך תוכלו לתכנן יום גיבוש בלתי נשכח ומהנה?
אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאת הכתבה שלנו.

טיפ מס' 1 – התחשבו בתקציב שיש לכם

קחו בחשבון שהתקציב ישמש לא רק עבור הפעילויות שיהיו ביום הגיבוש, אלא הוא ישמש גם עבור האוכל, ההסעות, האבטחה והמתנות שתתנו לעובדים. לדוגמה, רעיון למתנה שאפשר לתת לעובדים היא חולצה איכותית.
מדפיסים על חולצות את הלוגו של החברה וכך תהיה להם מזכרת מיום הגיבוש. כמו כן, אפשר גם להעניק מתנות נוספות כמו, תיק, רמקול נייד, כוס תרמית, מגבת וכו'.

טיפ מס' 2 – חשבו מה עדיף מבחינת קרבה למקום העבודה

אפשר לקיים יום גיבוש ליד מקום העבודה או לקיים אותו רחוק ממקום העבודה. לכל אחד מאלה, יש יתרונות וגם חסרונות. לדוגמה, אם מדובר על גיבוש קרוב, הוא יכול להמשיך את יום העבודה והעובדים לא נדרשים להגיע במיוחד למקום מסוים. החיסרון הוא שאין ממש שינוי של אווירה שכן הגיבוש הזה נתפס כחלק מיום העבודה. על כן, עליכם לחשוב טוב טוב מה יהיה מומלץ לארגון שלכם.

טיפ מס' 3 – התחשבו בגילאי העובדים שלכם

אם מדובר על עובדים צעירים (שהם פחות או יותר באותם הגילאים), סביר להניח שהם יתחברו לפעילויות אקסטרמיות. אם מדובר על גילאים מעורבים, אז נמליץ לכם על פעילויות כמו פיקניק או טיולים.

טיפ מס' 4 – התחשבו בעונה

חשבו מתי תרצו לקיים את יום הכיף ואיך תעשו זאת. אם מדובר על ימים חמים מדי או גשומים, יש להעדיף פעילות במקומות סגורים. לדוגמה, באולינג, ביליארד, חדרי בריחה וכו'.

טיפ מס' 5 – התחשבו במספר המשתתפים

תוכלו לארגן יום כיף לכל הארגון או שתוכלו לארגן יום כיף לכל מחלקה בנפרד. אם מדובר על קבוצה קטנה של עובדים, תוכלו לבחור בפעילויות כמו, סדנאות והדרכות. מנגד, אם מדובר על קבוצה גדולה של עובדים, תוכלו לבחור בפעילויות שמתאימות למספר גדול של משתתפים.

מגוון רעיונות לימי גיבוש

יש כל מיני פעילויות שיכולות להתאים לימי גיבוש. להלן הפעילויות:

-פעילות המרוץ למיליון – במסגרת הפעילות, העובדים מתחלקים לקבוצות קטנות או לזוגות. עליהם לפתור חידות וגם לבצע פעילויות שונות וזאת על מנת שיוכלו להתקדם לנקודה הבאה. בסיום הפעילות, תוכלו לקחת את העובדים למסעדה טובה וזאת על מנת שיוכלו להנות מארוחה טעימה ומגבשת.

-יום גיבוש לעובדים בטבע – אפשר לצאת לרכיבה על אופניים או לטיול באחד מהמקטעים של שביל ישראל. אתם לא חייבים לבחור במסלול מאתגר. מומלץ לבחור במסלול שיתאים ליכולות של העובדים.

-יום גיבוש באקסטרים – אפשר לצאת לטיול ג'יפים, לטוס בכדור פורח, לעשות שייט בקיאקים או לעשות סנפלינג.

אולי גם תאהב