טיולים בארץ

דגשים לחופשה מוצלחת ומושלמת בארץ

במדינה שלנו, יש המון אזורים בהם אפשר לנפוש מצפון ועד הדרום. אין ספק שאחד האזורים המועדפים הוא אזור הצפון. במידה ואתם מתכננים חופשה בצפון, נמליץ לכם לשהות בצימר נעים ומפנק. אז איך תדעו שאתם בוחרים את הצימר המומלץ והמושלם עבורכם?
אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את הדגשים שלנו.

בחרו צימר שיש עליו המלצות

יש מבחר גדול של צימרים בצפון. לפני שאתם בוחרים אחד, מומלץ שתוודאו שיש עליו המלצות טובות. הן מופיעות בגוגל בכרטיס העסק של המקום, בקבוצות פייסבוק העוסקות בהמלצות על מקומות אירוח וכמו כן, אפשר גם להיכנס לאתר האינטרנט של הצימר ולקרוא חוות דעת.

חפשו צימר שמתאים למספר הנופשים בו

במידה ואתם נופשים עם המשפחה, וודאו שיש מספיק מקום בצימר שאתם בוחרים. כמו כן, במידה ואתם מתכוונים לנפוש עם משפחה נוספת או קבוצת חברים, וודאו שיש במתחם כמה צימרים ולא רק צימר אחד. בדקו שהצימר שתקבלו יהיה מספיק גדול ומרווח.

אל תוותרו על השוואת מחירים

בכל רכישה של מוצר או שירות, מומלץ לוודא השוואת מחירים. עליכם לבחור בצימר שבמחיר שיתאים לתקציב שלכם וכזה שיש עליו המלצות טובות. יש המון צימרים בצפון ועל כן גם אם מצאתם צימר שאהבתם אבל המחיר לא התאים עבורכם, אז תוכלו להמשיך לבדוק צימרים מומלצים נוספים. כך בסופו של דבר, תוכלו למצוא את הצימר המתאים עבור התקציב שלכם.
כמובן אל תתפשרו על האיכות. בדקו שיש עליו המלצות ושהוא נקי, מטופח ונמצא באזור ממנו תוכלו לצאת לטיולים בצפון.

בדקו מה כולל המחיר

חשוב מאוד לבדוק מה מקבלים במחיר האירוח. האם מקבלים ארוחת בוקר, האם יש במתחם ספא, בריכה, ג'קוזי וכו'. במידה ואין ארוחת בוקר, בדקו האם הצימר מאובזר במטבח וציוד מתאים וכך תוכלו להכין בעצמכם ארוחת בוקר. קחו בחשבון שיכול להיות מאוד שבמתחם תוגש ארוחת בוקר במחיר נוסף, יכול להיות שזה יהיה משתלם עבורכם במיוחד אם אתם נמצאים עם ילדים. כך תוכלו לחסוך התעסקות בכל הקשור להכנת ארוחת בוקר.

קראו על המקום

בדקו שהאווירה במקום היא אווירה גלילית עם נוף ירוק ומדהים. כך תוכלו להוציא את המקסימום מהחופשה שלכם ולהנות המון וכמו שצריך.

אטרקציות באזור הגליל

במידה ואתם שוהים באזור הגליל, נמליץ לכם שלא לוותר על האטרקציות הללו:

-ביקור באגמון החולה – יש גם מרכז מבקרים וגם מסלולי הליכה בשמורת הטבע. אפשר לטייל ברגל, לרכב על אופניים וגם להצטרף לטיול מודרך.

-ביקור בצוק מנרה – אם אתם רוצים לצפות בנוף עוצר נשימה, זה המקום בשבילכם. אל צוק מנרה, תוכלו להגיע ברכבל וגם תוכלו לראות את פסגת הר החרמון.

-ביקור בראש פינה – מדובר על עיירה ציורית, שלווה וגם שקטה. יש בה רחובות היסטוריים, טבע, קולינריה משובחת וגם חיי לילה תוססים והיא מוגדרת כאחת מפנינות התיירות האהובות בישראל.

-ביקור בצפת – עיר עם סמטאות יפות ואווירה רוחנית ונעימה. גם אם אין לכם זיקה לדת, אתם עדיין תהנו לטייל בעיר.

אולי גם תאהב