אטרקציות בארץ

חופשה על יאכטה

על מנת שתוכלו להפליג ביאכטה, אתם לא צריכים להיות עשירים. כיום, אפשר לשכור יאכטה עם סקיפר במחיר משתלם ונוח ולהפליג למגוון יעדים. במידה ובא לכם לפנק את עצמכם ובני משפחתם בחופשה חלומית ביאכטה, הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם.

הכתבה בשיתוף עם אקווה מרינה יאכטות המובילים בארץ את ענף מכירת היאכטות בישראל.

איך תוכלו לבחור את החופשה הנכונה ביאכטה?

מה שתצטרכו לעשות לפני הכל הוא לבדוק כמה משתתפים תהיו, לבדוק את התאריכים הרלוונטיים וכמובן להגדיר את התקציב הכספי. קחו בחשבון שברוב היאכטות, אפשר להלין עד 10 משתתפים.  אם הקבוצה שלכם היא גדולה יותר, אז אפשר לקחת מספר יאכטות שיפליגו במקביל. זכרו שהעונה החמה היא העונה היקרה ביותר להפלגה. על כן, במידה ואתם רוצים לחסוך בעלויות, תוכלו לשקול מועדי הפלגה אחרים. חשוב מאוד שתבחרו בחברה שיש עליה המלצות וכזאת שיש לה מבחר של יאכטות בכל מיני גדלים וכמו כן יאכטות שיכילו את כל הפינוקים עבור החופשה החלומית שלכם.

מה תוכלו למצוא ביאכטה?

יש 2 סוגים של כלי שייט שאפשר לשכור. כל סוג שונה מהשני במספר הקבינות, בתאי השירותים ובחדרים. בחרו את היאכטה שהכי מתאימה עבורכם לא רק מבחינת הגודל אלא גם מבחינת הפרטיות ומבחינת כמות החדרים הפרטיים וכמות חדרי השירותים.

מה תוכלו לעשות במהלך ההפלגה?

אין ספק שהפלגה ביאכטה היא חופשה מסוג אחר. החופשה הזאת לא תהיה דומה לאף חופשה שיצאתם אליה. אפשר להגיע לכל מיני יעדים מעניינים ומפרצים שאפשר להגיע אליהם רק דרך הים. כמו כן, תוכלו לבקר ביעדים מבלי לארוז כל פעם את המזוודה. ביאכטה, תקבלו כל מה שאתם צריכים לחופשה שלכם. אגב, קחו בחשבון שיהיו מסלולי הפלגה שיקבעו בהתאם ליעדים ולסוג החופשה. כמו כן, ההפלגות גם יתחלקו להפלגות בוקר ולהפלגות ערב. בכל יעד בו תעצרו, תוכלו לשחות ותוכלו גם להתפנק בארוחה מפנקת.

איך תבחרו את החופשה המושלמת על היאכטה?

יש המון חברות בארץ המציעות חופשה מפנקת על יאכטה. על מנת לבחור את החברה המתאימה, יהיה עליכם לברר את הצרכים שלכם וכמובן לבדוק מהו התקציב הכספי שיש לכם. לאחר מכן, תוכלו להתחיל לבדוק מהן האפשרויות שעומדות בפניכם. נציין שמומלץ לבחור בחברה מקצועית וגם אמינה וכזאת המציעה יאכטות טובות וסקיפרים מקצועיים.

כמה מילים לסיכום…

אם אתם רוצים לחגוג אירוע מיוחד כמו יום הולדת או יום נישואין, נמליץ לכם לקחת חופשה על יאכטה. קחו בחשבון שמדובר על עלות של כמה אלפי שקלים לאדם לשבוע. מה שכן, התמורה לכסף היא רבה עד מאוד. כך שאם אתם רוצים להפתיע את המשפחה או את בן/בת הזוג, הזמינו חופשה על יאכטה. מדובר על מתנה בלתי נשכחת שכל אחד ישמח לקבל.  

אולי גם תאהב