טיולים בחו"ל

טיפים למטיילים בחו"ל

מוזמנים להצטרף אלינו לסקירה מעניינת הכוללת טיפים שיעזרו לכם להתארגן בהצלחה לטיול החלומי שאתם מתכננים.

טיפ מס' 1 – לטייל לבד

כשאתם מטיילים לבד, אתם מבינים מהר מאוד למה אתם מסוגלים ולמה אתם פחות מסוגלים ויותר מזה, אתם יכולים לעשות מה שאתם רוצים וכל זאת מבלי לחשבן לאף אחד. כמו כן, טיול לבד יכול ללמוד אתכם הרבה על האישיות שלכם, על העצמאות וכמובן על היכולת שלכם להתמודד עם מצבים חדשים.

טיפ מס' 2 – לקחת רק את מה שבאמת חשוב

רכשו לכם תיק איכותי או מזוודה קטנה בגודל של 35 או 40 ליטר. כך תוכלו להיות בטוחים שתיקחו רק את החפצים השימושיים עבורכם לטיול ותמנעו מלסחוב חפצים פחות שימושיים.

טיפ מס' 3 – כרטיס בנקאי ואשראי נוסף

התכניות תמיד עלולות להשתבש. על כן, מומלץ שיהיה לכם עוד כרטיס אשראי כגיבוי למקרה חירום. תסכימו איתנו שאתם לא רוצים להיות במקום זר ללא גישה לכסף או בכלל ללא יכולת כלכלית.

טיפ מס' 4 – הצטיידו בזוג גרביים נוסף ובמגבת

גרביים לא יתפסו לכם הרבה מקום בתיק ועל כן, מומלץ להוסיף עוד כמה זוגות למספר הזוגות שכבר לקחתם. כמו כן, שימו לכם גם מגבת קטנה בתיק. יכול להיות שתצטרכו אותה לים, לפארק מים וכו'.

טיפ מס' 5 – השתמשו במפה

אתם יכולים להנות מהסביבה בה אתם מטיילים באמצעות שימוש במפה. אפשר להשתמש במפת דרך מודפסת ואפשר גם להשתמש במפה שיש לכם במכשיר הסלולרי שלכם.

טיפ מס' 6 – ידע שווה כוח

תוכלו להיעזר בהמלצות ובמידע רלוונטי שתקבלו מצוות המלון או בית האירוח בו אתם שוהים. המידע יכלול המלצות לגבי אטרקציות, מסעדות מקומיות טובות ועוד. על כן, מומלץ לשאול כמה שיותר שאלות את הצוות ולשאוב המון מידע. כך הטיול שלכם יהפוך למהנה עוד יותר.

טיפ מס' 7 – עותקים ומסמכים חשובים

תוכלו לרכז במייל את צילום הדרכון שלכם, כרטיסי הטיסה ואנשי קשר רלוונטיים. כמו כן, תוכלו גם להשתמש באפליקציות לסריקת מסמכים ולגבות גם בהן את המסמכים הללו. כך במידה והדרכון אבד, תוכלו לשחזר בקלות את כל המסמכים הרלוונטיים.

טיפ מס' 8 – שמירת חפצים

אם אתם משאירים את החפצים שלכם במקום האירוח או בתוך חדר שמירת חפצים, מומלץ מאוד שתעזרו במנעול. יש כל מיני מנעולים. יש כאלה שמגיעים עם מפתחות ואחרים שמגיעים עםד קוד. אם בחרתם במנעול עם מפתחות, מומלץ שיהיו לו לפחות עוד כמה מפתחות. כך שאם מפתח אחד נאבד, יהיה לכם מפתח נוסף.

טיפ מס' 9 – הכירו מילים בשפה המקומית

זה מאוד יכול לסייע לכם בטיול ובכלל יכול לזכות אתכם בהערכה של המקומיים. אתם לא צריכים ללמוד את השפה אלא ללמוד רק מספר ביטויים כמו, שלום, להתראות, תודה, איפה השירותים ועוד.

טיפ מס' 10 – השקיעו כמה דקות של קריאה על היעד אליו אתם מגיעים

לא חשוב אם מדובר על מוזיאון, בית קפה או העירייה, ההמלצה שלנו היא להגיע עם קצת רקע ומושג על המקום.

טיפ מס' 11 – עשו השוואה בין אתרי טיסות

מומלץ לבדוק את המחירים במספר אתרים וחברות. יש כמה אתרים פופולאריים שניתן להשתמש בהם כמו: Skyscanner, Google Flights, kiwi, Travelist. על מנת שתקבלו את המחיר הטוב ביותר, יש להזמין את הטיסה כשלושה חודשיים מראש. כמו כן, מומלץ להיכנס לדפדפן מחלון אנונימי חדש.

טיפ מס' 12 – אל תשכחו לקחת ערכת עזרה ראשונה

תאונות יכולות לקרות גם בטיולים ועדיף מאוד להיות ערוכים עם ערכת עזרה ראשונה. מומלץ שהערכה תכיל את הפריטים הללו: כדורים נגד כאבי ראש, פדים לחבישה ופלסטרים, יוד לחיטוי, פנסטיל ג'ל, משחה נגד כוויות וחתכים.

טיפ מס' 13 – אל תשכחו לקחת כסף מזומן

יכול להיות שבאזור בו אתם מטיילים, לא יהיה כספומט. על כן, על מנת שלא תתקעו, מומלץ לקחת כ-200 דולר במזומן עם עדיפות לשטרות קטנים.

טיפ מס' 14 – מטיילים רק עם נעליים נוחות וסגורות

כשיוצאים לטייל בחו"ל, מטיילים המון. על כן, מומלץ להצטייד בנעליים נוחות וכאלה שלא יאכזבו אתכם בטיול.

טיפ מס' 15 – אל תוותרו על ביטוח נסיעות

מדובר על אחד הביטוחים החשובים ביותר במיוחד כשיוצאים לטיול בחו"ל. פוליסת הביטוח תכסה אתכם בכל מיני מקרים בהם, טיסות שבוטלו, מחלות, פציעות ועוד. פוליסה זו היא אחת ההשקעות המומלצות והטובות ביותר שאפשר לרכוש עבור הטיול שלכם.

אולי גם תאהב