אטרקציות בארץ

כל מה שכדאי לכם לדעת על יאכטות

במידה ואתם מתעניינים ברכישת יאכטה, הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם.
מוכנים? אנחנו מתחילים!

הכתבה בשיתוף עם חברת אזימוט יאכטות.

חשבו איזו יאכטה תענה על הצרכים שלכם

כאשר אתם מתכוונים לרכוש יאכטה, עליכם לבצע תהליך אפיון. קחו דף ועט ורשמו את הצרכים שלכם מהיאכטה לפי סדר יורד. חשבו האם אתם מתכוונים לרכוש את היאכטה על מנת שתוכלו להפליג עם החברים והמשפחה, האם אתם רוצים לרכוש את היאכטה לצורך השתתפות בתחרויות ועוד.

חשבו האם תרצו לרכוש יאכטה חדשה או יאכטה מיד שנייה

כולנו נעדיף לרכוש יאכטה חדשה. בזה אין ספק. הענייו הוא התקציב שיש ברשותנו.
אם מדובר על תקציב גדול ובלתי מוגבל, אפשר בהחלט ללכת על רכישת יאכטה חדשה.
מה שכן, אם מדובר על תקציב לא גדול וגם מוגבל, אז אפשר ללכת על רכישת יאכטה מיד שנייה.
לא חשוב מה אתם מחליטים בסוף, רכישה של יאכטה חדשה או רכישה של יאכטה יד שנייה, בדקו שהיאכטה שאתם בוחרים אכן עונה על הצרכים שלכם. כמו כן, נחדד ונאמר שבמידה ומדובר על רכישת יאכטה שאינה חדשה, מומלץ מאוד שתשאירו תקציב כספי עבור שיפוצים ותיקונים.

חשבו האם תרצו לרכוש יאכטה מנועית או מפרשית

אם אתם לא יודעים מהם ההבדלים, נשמח להסביר. יאכטה מנועית היא יאכטה מרווחת ומהירה. כמו כן, היא גם צורכת המון דלק. מחירה הוא יקר. מה שכן המחיר תלוי גם בדגם. מלבד היאכטה המנועית, יש גם מפרשית. היא איטית יותר והמנוע שלה הרבה יותר חלש מהמנוע של היאכטה המנועית. קהל הרוכשים שלה יהיה אנשים שמשתתפים בתחרויות או כל מי שאוהב לתפעל יאכטה עם מפרש.

בדקו מיהו היצרן של היאכטה

סביר להניח שתמצאו יאכטה במחיר משתלם וכזאת שתתאים לצרכים שלכם, אבל יאכטה שאתם לא בטוחים לגבי היצרן שלה. יכול להיות שמדובר על יצרן חדש ויכול להיות שמדובר על יצרן שהעסק שלו נסגר. הבעיה היא שאתם לוקחים סיכון והדבר יבוא לידי ביטוי כאשר תצטרכו להשיג חלקי חילוף ליאכטה. כמו כן, גם כאשר תבואו למכור אותה, התהליך עשוי להיות מלווה בקשים בגלל שהיצרן לא מוכר. לכן, נחדד ונמליץ לרכוש יאכטה אך ורק מיצרנים מוכרים וכאלה שיש להם אישור תקן אמריקאי או אירופאי. אם יש נציגות ליצרן בארץ, עוד יותר הרווחתם ותוכלו להיות רגועים.

כמה מילים על אחזקת יאכטה

לא חשוב אם בסופו של דבר החלטתם לרכוש יאכטה יד שנייה או יאכטה חדשה, עליכם גם להשאיר כסף בצד עבור תוספות, תיקונים ושיפורים. קחו זאת בחשבון. תחזוקה וטיפול נכון, לא רק ישמרו על ערך היאכטה, אלא גם ישפרו משמעותית את חווית ההפלגה. התחזקה תבוצע על ידי חברות מתמחות בתחום.

אולי גם תאהב