אטרקציות בחו"ל

אטרקציות בברלין – מה עושים בברלין?

מתכננים טיול לברלין? אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לכתבה מעניינת, בה תוכלו לקרוא
על אטרקציות מובילות שיש בעיר. מוכנים? אנחנו מתחילים!

הרייכסטאג

זהו הבניין בו יושב הפרלמנט הגרמני. המקום מעוצב בצורה יפה וחדשנית והנוף הנשקף ממנו הוא פשוט מושלם. מומלץ להזמין סיור מראש באמצעות אתר האינטרנט הייעודי.
יש שני סוגים של סיורים: סיור בכיפת הבניין וסיור מודרך בבניין שבסופו יש גם סיור בכיפה. פתוח מדי יום בין השעות 8 בבוקר ל-12 בלילה.

שער ברנדנבורג

הוא נבנה בשנת 1791. אם תגיעו לאזור בשעות הערב, תוכלו להנות מתצוגת אורות מדהימה.
מגדל הטלוויזיה של ברלין נקרא גם "פרנשטורם". מדובר על הבניין הגבוה ביותר בעיר ברלין ועל כן, אפשר לראות אותו מכל רחבי העיר. בקומה העליונה של המגדל, יש תצפית 360 מעלות על העיר ברלין.

גנדרמנמרקט

מדובר על כיכר יפה ומדהימה שממוקמת בסמוך לאחד מרחובות הקניות המפורסמים בעיר.

קתדרלת ברלין

נקראת גם "ברלינר דום". מדובר על קתדרלה הממוקמת באי המוזיאונים הנמצא במרכז העיר ברלין.  היא מרשימה ובולטת ועם 3 כיפות נחושת וחלל פנים מעוצב עם עיטורי זהב.

ארמון שרלוטנבורג

הוא ממוקם במרכז העיר ברלין. בארמון, יש ציורים מרשימים ואוספים. אם אתם אוהבים פארקים, אל תוותרו על ביקור באזור.

גן החיות של ברלין

מדובר על אטרקציה שיכולה להתאים לכל המשפחה. יש מגוון גדול של חיות, פינת ליטוף, גן שעשועים וגם אקווריום הכולל את האוסף הגדול בעולם של חיות ים.
בחודשים ינואר עד ה-20 במרץ, שעות הפתיחה הן 9 בבוקר עד 5 בערב. מ-20 במרץ עד תחילת אוקטובר, שעות הפתיחה הן 9 בבוקר עד 7 בערב. מאוקטובר ועד דצמבר, שעות הפתיחה הן 9 בבוקר עד 5 בערב. על כל מקרה, מומלץ להיכנס לאתר הרשמי של גן החיות ולהתעדכן בשעות.

לגו לנד ברלין

אטרקציה שמתאימה גם למבוגרים ולא רק לילדים. יש במקום קולנוע 4D, גרסה מיניאטורית של ברלין מקוביות לגו, תחרות מכוניות לוגו ועוד. לאטרקציה הזאת מגיעים תיירים מכל רחבי העולם. הזמן הממוצע של המבקרים באטרקציה זו הוא 3 עד 4 שעות. המקום פתוח כל יום ופעיל החל מהשעה 10 בבוקר ועד השעה 7 בערב (שימו לב, השעה האחרונה שאפשר להיכנס למתחם היא 5 בערב).

מוזיאון הטבע

יש בו תערוכות כמו, עולם הדינוזאורים, עולם הציפורים, קוסמוס ומערכות סולאריות, אבולציה ועוד. מדובר על אחת האטרקציות הפופולאריות בברלין. גם כאן, בדומה לאטרקציות האחרונות שהוזכרו לעיל, הביקור במוזיאון יכול להתאים לא רק לילדים אלא גם למבוגרים. המקום פתוח בימים שלישי עד שישי מהשעה 9 וחצי בבוקר ועד 6 בערב בימים ראשון ושבת מהשעה 10 בבוקר ועד השעה 6 בערב. ימי שני המקום סגור.

מוזיאון הריגול הגרמני

יש בו מעל 1000 מייצגים והוא נמצא בכיכר בלייפציגר. מתאים לכל המשפחה ומאפשר לחוות סיטואציות ובכלל את החיים המרגשים של הסוכנים החשאיים. הוא פתוח כל השנה, החל מהשעה 10 בבוקר ועד השעה 8 בערב.

אולי גם תאהב