אטרקציות בחו"ל

אטרקציות בדובאי – מה עושים בדובאי?

סגרתם טיסה ומלון לדובאי? הגיע הזמן לבחור אטרקציות מעניינות. סידרנו לכם רשימה מאורגנת ולכם נשאר רק לבחור באיזה אטרקציות לבקר. מוכנים? אנחנו מתחילים!

בורג' חליפה

מדובר על מגדל שמתנשא לגובה של 829.8 מטרים. מדובר על המגדל הגבוה ביותר בעולם.
במקום יש 2 מרפסות תצפית, מלון, מזרקה והמון מסעדות. פתוח 24 שעות.

בורג' אל ערב

מלון פאר בדובאי הממוקם על אי משלו. בשטח המלון, תמצאו מסעדות מפנקות, ספא, חדר אדים, בריכות טבילה, בריכות שחייה וכמובן תהיה לכם גם גישה לחוף הפרטי. צורת המבנה היא ייחודית ומעניינת. פתוח 24 שעות.

קניון דובאי

אחד ממרכזי הקניות הגדולים בעולם הכולל בתוכו למעלה מ-1200 חנויות. גם אם לא באתם לקניות, תוכלו להנות מביקור בקניון זה הכולל מתקני בילוי רבים וגם מבחר תצוגות מרשימות.
המתחם פתוח בכל ימות השבוע בין השעות 10 בבוקר ל-12 בלילה.
המסעדות במתחם פתוחות מהשעה 10 בבוקר ועד 1 לפנות בוקר.

המרינה של דובאי

מדובר על שכונת מגורים יוקרתית על הים. היא כוללת מסעדות, בתי קפה, מתחם נופש, מועדונים וכמובן חופים מושלמים וגם שווקים. פתוח 24 שעות.

גן החיות התת ימי בדובאי

יש בו למעלה מ-33,000 בעלי חיים ימיים מדהימים. הוא ממוקם בקומת הקרקע של קניון דובאי. המתחם פתוח בימים ראשון עד רביעי, בשעות 10 בבוקר ועד 10 בלילה ובימים חמישי עד שבת, בשעות 10 בבוקר ועד 12 בלילה.

אטלנטיס דה פאלם

אתר נופש מדהים ויפה ומעוצב על פי העיר האבודה "אטלנטיס". יש לו חוף פרטי ומתקני 5 כוכבים.
פתוח 24 שעות.

דובאי מירקל גרדן

מדובר על גן פרחים המשתרע על פני שטח ענק. הוא פתוח מאמצע נובמבר ועד אמצע מאי.
הגן הוא אחד מהאטרקציות הפופולאריות והמבוקשות ביותר על ידי משפחות.
המתחם פתוח בימים ראשון עד חמישי, מהשעה 9 בבוקר ועד 9 בערב ובימי שישי, מהשעות 9 בבוקר ועד 11 בלילה וביום שבת, מהשעות 9 בבוקר ועד 10 בלילה.

הגן הזוהר בדובאי

פארק שעשועים שמואר בנורות לד. מדובר על אחת האטרקציות האטרקטיביות והשוות ביותר למשפחות עם ילדים. ביקור בגן הוא חוויה אומנותית של אורות וצבעים. מומלץ לא לפספס.
המתחם פתוח בימים שבת עד חמישי מהשעה 5 בערב ועד 10 וחצי בלילה וביום שישי מהשעה 5 בערב ועד 11 בלילה.

הדולפינריום של דובאי

אטרקציה הכוללת מופע דולפינים וכלבי ים. כמו כן, במקום אפשר לראות גם מופע ציפורים, לבקר במבוך מראות ועוד. מדובר על חוויה מהנה לכל המשפחה. המתחם פתוח בימים שני עד שישי, בין השעות 10 בבוקר ועד 7 וחצי בערב.

גן הפרפרים של דובאי

גן שמכיל מעל 15,000 פרפרים מ-50 מינים שונים. הוא ממוקם בסמוך לגן הפרחים הענק הנמצא בדובאי. הוא פתוח כל השבוע, החל מ-9 בבוקר ועד 6 בערב.

אולי גם תאהב