זוגיות

איך תוכלו להציל את הזוגיות שלכם?

על מנת שזוגיות תהיה טובה ותמשיך כך, נדרשים הדברים הבאים: עבודה יומיומית, דבקות במטרה וגם סבלנות. בכתבה הבאה, תוכלו לקרוא על עצות שתוכלו ליישם ויעצימו את האינטימיות וגם יקרבו אתכם אחד לשנייה.

הכתבה בשיתוף עם חנות סקס אונליין.

עצה מס' 1 – קחו אחריות

תזכרו שזוגיות מורכבות משניים. על כן, כל אחד מבני הזוג צריך לקחת אחריות על המעשים שלו וכמו כן לפעול לשפר את עצמו וכל אלה יביאו גם לשיפור של הקשר המשותף.

עצה מס' 2 – אהבה וקבלה

תזכרו שעליכם להעניק לבן או בת הזוג שלכם, את היחס שאתם רוצים לקבל בעצמכם. הדרך הטובה לעשות זאת היא להתמקד בכל הדברים שאתם אוהבים בעצמכם וגם בפרטנר שאיתכם. אל תתמקדו בדברים שאתם לא אוהבים. כאשר תבחרו להעניק מכל הלב, אתם כבר תראו כיצד תקבלו את אותו היחס גם מהצד השני.

עצה מס' 3 – הימנעו משליטה והרבו בלמידה

כאשר יש משבר זוגי ואתם בשליטה, הדבר עשוי רק לקבע את האשמה, השיפוטיות ואת הכעס וכמו כן, מה שקורה בפועל הוא שהתקשורת, האהבה והלמידה מתרחקים. על כן, נסו דווקא ללמוד מהריב ולא לשלוט בו.

עצה מס' 4 – התנצלו

כאשר אתם לא מסוגלים להתנצל, הרי שאתם משאירים את הצד השני בתחושה לא טובה ובתחושה שהרגשות שלו לא חשובים לכם. עליכם לזכור כל זמן, שהתנצלות היא לא הודאה בטעות וגם לא תבוסה. התנצלות משמעותה שהצד השני כאוב ופגוע ועל כן יש לקחת אחריות על מנת לשפר את ההרגשה שלו.

עצה מס' 5 – תחשבו חיובי כל הזמן

כאשר חושבים חיובי, יש גם אווירה טובה בקשר הזוגי. כמו כן, הכירו תודה לבן או בת הזוג וכך תוכלו לקדם אווירה חיובית במקום אווירה שלילית וטעונה. אווירה חיובית תסייע ביצירת מרחב פנימי וגם ביטחון בקשר.

עצה מס' 6 – תצחקו כמה שיותר ביחד

תסכימו איתנו שמערכת יחסים חייבת להיות עם הנאות משותפות ועם חוויות חיוביות וגם מקרבות.  על כן, מומלץ שתדאגו לזמן האיכות שלכם, תבלו ללא תנאים ותצחקו כמה שיותר. כך תוכלו לחזק את האינטימיות שלכם וגם לחזק המון רגעים משותפים ומהנים.

עצה מס' 7 – פלרטטו עם בן או בת הזוג שלכם

זה אף פעם לא מאוחר ואם לא עשיתם את זה עד היום, תוכלו להתחיל כבר עכשיו. תוכלו לפלרטט באמצעות שליחה על מסרונים סקסיים. כאשר אתם תגרמו לפרטנרים שלכם להרגיש נחשקים, הרי שהם ירגישו גם שהם נמצאים בראש שלכם.

עצה מס' 8 – צרו קשר עין

כאשר אתם נמצאים במצב אינטימי, מומלץ שתתרכזו בפרטנר שלכם. צרו איתו קשר עין, הסתכלו עליו ותנו לו להרגיש שהוא נוכח. הדבר יעצים עוד יותר את החוויה וגם יגרום לקירוב ולחיזוק האינטימיות שלכם.

עצה מס' 9 – הרבו במחוות גופניות קטנות

אל תוותרו על נשיקה קטנה או מגע גופני מהיר. גם אם מדובר על מפגשים חטופים, הרי שהם יכולים להזכיר לכם שיש ביניכם קשר אוהב וגם קרוב.

עצה מס' 10 – אל תחששו לקחת סיכונים

הרבה מערכות יחסים נופלות לשגרה ונשארות ללא ריגושים מיוחדים. על כן, מומלץ שתהיו כמה שיותר פתוחים וכנים עם הפרטנר שלכם ותספר לו מה הייתם רוצים לממש בחיי המין שלכם. יכול להיות שהרעיון לא יתממש בגלל שהוא לטעמו של הפרטנר אבל סביר להניח שכן תמצאו גיוונים שיוכלו להתאים לשניכם.