כללי

איך למנוע פריצות לבית?

מה מומלץ לעשות, ממה כדאי לכם להימנע ואיזה הרגלים תוכלו לאמץ שיעזרו לכם למנוע פריצות לבית. על כל אלה ועוד, נרחיב בכתבה הבאה.

הכתבה בשיתוף עם חברת אבטחה מובילה.

כמה מילים על המקום הבטוח שלנו

אין ספק בכלל שהבית הוא מקום המבצר שלנו. זהו המקום בו אנחנו מרגישים טוב, מקבלים אהבה וגם בורחים אליו על מנת להתנחם. בבית שלנו, אנחנו לא אמורים להרגיש שום רגשות של פחד. החרדה שמישהו יפרוץ לבית שלנו, היא זאת שגורמת לנו לרגשות הללו. על כן, על מנת שלא תפחדו במקום הבטוח שלכם, ריכזנו לכם כמה טיפים שכדאי ליישם. תודות לטיפים, תוכלו להפוך את הבית למקום מוגן יותר.

טיפ מס' 1 – יש להימנע מאינפורמציה מיותרת

פורצים הם אנשי מקצוע מיומנים. הם מתצפתים על בית מסוים, לומדים את ההרגלים של בני הבית, את שעות הכניסה והיציאה הקבועות שלהם ועוד. משום כך, מומלץ שלא לדבר יותר מדי על נסיעה ארוכה או על רכישות שבוצעו. שכן האינפורמציה הזו עשויה להגיע לאוזניים הלא נכונות ועל כן לגרום לפורצים לפרוץ לבית.

טיפ מס' 2 – יש להימנע מפרסום ברשתות החברתיות

הרבה אנשים אוהבים להעלות תמונות לרשתות החברתיות, כאשר הם נמצאים בדרך לחופשה או בחופשה עצמה. הבעיה היא שלא רק החברים רואים את התמנות הללו, אלא גם אחרים יכולים לצפות בהן. כמו כן, מומלץ גם לא לפרסם תמונות של תכשיטים יקרים שנרכשו או שהתקבלו במתנה.  אם תרצו לשתף את התמונות מהחופשה האחרונה שהייתם בה, מומלץ שתעשו זאת כאשר חזרתם מהחופשה.

טיפ מס' 3 – אל תשאירו פריטים יקרי ערך בבית

בפועל, כולנו עושים את הטעות הזאת. מומלץ שלא להשאיר פריטים יקרי ערך בבית. אם מדובר על סכומי כסף גדולים, הם צריכים להיות אך ורק בבנק. כך גם לגבי תכשיטים יקרים שצריכים להיות בכספת הבנק. כמו כן, אם אתם נמצאים באזור ציבורי ויש ברשותכם כמות גדולה של שטרות כסף, מומלץ מאוד שתשלפו רק את השטר שאתם צריכים ולא את כל הבוכטה של השטרות.

טיפ מס' 4 – התקינו חבילת מיגון לבית

במידה ואתם מתגוררים בבניין, תוכלו גם להתקין סורגים לחלונות ודלת עם מנעול איכותי וחזק. במידה ואתם מתגוררים בבית פרטי, וודאו שחבילת המיגון שאתם בוחרים תכלול גם את החלק החיצוני של הבית.

הרגלים שכדאי לאמץ על מנת להרחיק פורצים

להלן ההרגלים:

-החליפו מנעולים מדי פעם.

-באפליקציית ווייז, אל תזינו את הכתובת האמיתית של הבית שלכם. מומלץ להכניס כתובת של רחוב סמוך. אתם כבר תדעו לנווט לבית שלכם.

-השאירו את האורות דולקים בכניסה לבית.

-אם אתם לא תהיו בבית למשך זמן ממושך, מומלץ מאוד שתשאירו אור בשני החדרים שפונים לחזית של הרחוב. כמו כן, השאירו גם רדיו דלוק. תוכלו גם לבקש מהשכנים לאסוף עבורכם את הדואר.

אולי גם תאהב