צרכנות

איך תוכלו לשמור על זר הפרחים רענן וטרי לאורך זמן?

תסכימו איתנו, שכאשר מקבלים זרי פרחים הם נוטים לאבד מהטריות והרעננות שלהם לאחר שבוע. בהמשך, הם כבר מוצאים את דרכם אל פח האשפה. בכתבה הבאה, נציג לכם טיפים שיעזרו לכם לשמור על הרעננות של זר הפרחים שתקבלו לאורך זמן רב. אם תקפידו ליישם את כל הטיפים שיוזכרו לעיל, תוכלו לשמור על הרעננות שלו אפילו עד 3 שבועות.

הכתבה בשיתוף עם גיטלה משלוחי פרחים.

טיפ מס' 1 – אל תשמרו את זר הפרחים על אדן החלון שלכם

נכון, אין ספק שזר הפרחים יראה נהדר ויפה לאור השמש. מה שכן, חשוב לזכור שאור השמש יכול לגרום לזר לנבול תוך יום או יומיים. על כן, יש לשמור את הזר במקום מוצל.

טיפ מס' 2 – החליפו את המים

במידה ותחליפו את המים מדי יום, תוכלו להאריך את חיי הפרחים וכמובן לשמור עליהם לאורך זמן ממושך יותר.

טיפ מס' 3 – הכינו תערובת לזר הפרחים

במקום לשים רק מי ברז, תוכלו להכין תערובת שכוללת מים, ספרייט (עשו זאת ביחס של 1 ל-4 לטובת המים) והוסיפו לה גם מספר טיפות של אקונומיקה. אגב, אם יש לכם אפשרות להחליף את מי הברז במים מזוקקים או מי מזגן, עשו זאת. אתם כבר תראו בעצמכם שזר הפרחים יחזיק מעמד להרבה יותר זמן.

טיפ מס' 4 – רחצו את האגרטל בו אתם שמים את זר הפרחים

כאשר אתם מחליפים בין זרי הפרחים, רחצו היטב את האגרטל במים וסבון. הדבר יסייע לכם להיפטר מהבקטריות שיש באגרטל (הבקטריות גורמות להאצת תהליך הנבילה של הפרחים). הסבון יסיר בצורה יסודית ומשמעותית את מרבית הבקטריות. אגב, אם תרצו לנקות את האגרטל בצורה עוד יותר יסודית, אז תוכלו לשטוף אותו עם אקונומיקה או להשתמש בחומר אלכוהול לחיטוי.

טיפ מס' 5 – אל תשימו פירות ליד הפרחים

פירות פולטים גז בשם אתילן. הגז הזה גורם לפרחים לנבול. אין ספק שקערת הפירות תראה מצוין ליד אגרטל הפרחים, אך קחו בחשבון שהיא תקצר משמעותית את אורך החיים של הפרחים וחבל.

טיפ מס' 6 – הימנעו משימוש במספריים לחיתוך הגבעולים

עליכם להשתמש בסכין חדה ולא משוננת לחיתוך גבעולי הפרחים ולא במספריים. יש לבצע את החיתוך בזווית אלכסונית. את החיתוך יש לחדש כל 3 ימים.

טיפ מס' 7 – השתמשו במספרים על מנת לקצץ את העלים

על מנת לקצוץ את העלים שנוגעים במים, תוכלו להשתמש במספריים. חשוב לקצץ את העלים הללו, מכיוון שהם מהווים בית גידול לחיידקים שיכולים לגרום להאצת תהליך הנבילה של הפרחים.

טיפ מס' 8 – שמרו על הצורה של הגבעולים

אל תקפלו, אל תשברו ואל תפגמו בצורה של הגבעולים. הצורה שלהם חשובה עבור הזנת הפרחים במים. אם כבר פגעתם בצורה, מומלץ שתוציאו את הפרחים הפגומים מהאגרטל.

אולי גם תאהב