טיולים בחו"ל

הכירו את פלאיה דל כרמן

אם אתם מתכננים טיול למקסיקו, חשוב מאוד שלא תוותרו על ביקור בפלאיה דל כרמן. היא שוכנת לחופו של הים הקריבי, היא החלה את דרכה כעיירת דיג קטנה וכיום היא נחשבת לאחת מערי החוף היפות והידידותיות ביותר למטיילים במקסיקו. בין האטרקציות המרכזיות בה, תמצאו רצועות חוף קסומה הנראית כמו גלויה ויש בה המון מלונות שהופכים אותה לנהדרת עבור כל סגנון של חופשה, בכל תקציב. יש בה מסעדות מצוינות ולא מעט מהמבקרים בהם מגיעים אליה בכדי ללון בה ולצאת ממנה לטיול כוכב באזור. אם אתם מתגעגעים הביתה, תוכלו למצוא בה גם בית חב"ד ותיק.

מה צריך לדעת על פלאיה דל כרמן?

פלאיה דל כרמן היא עיירת חוף קסומה אשר נחשבת לאחד ממוקדי התיירות האהובים ביותר בקרב המבקרים במקסיקו וככזו היא מושכת אליה מדי שנה המוני מבקרים בהם בעיקר ידידים מארצות הברית אך גם לא מעט משפחות, זוגות, קבוצות ותרמילאים מישראל. האטרקציה המרכזית היא חופי הרחצה המופלאים ושלל פעילויות ימיות, אך בנוסף לאלה פלאיה דל כרמן ידועה כמקום נפלא לחובבי קולינריה ויש בה שפע רב של מקומות מעניינים לבקר בהם וכן סצנת חיי הלילה מפתיעה.

העובדה כי עיקר הכלכלה של העיירה מתבסס על ענף התיירות הופכת את העיר ליעד ידידותי למדי עבור תיירים ונעשים מאמצים גדולים בכדי להפוך אותה לכמה שיותר אטרקטיבית, מגוונות ונגישה עבורם ולמעשה, היא נמצאת במיקום כל כך נוח עד כדי כך שנופשים רבים מגיעים אליה על מנת ללון בה ולצאת ממנה מדי יום לטיול כוכב בערים וכן בעיירות חוף סמוכות.

כיצד מגיעים?

פלאיה דל כרמן נחשבת ללב הפועם, התוסס והצבעוני של אזור קנקון וניתן להגיע אליה בכמה דרכים. על פי דיווחים הדרך הנוחה ביותר להגיע אליה היא בטיסה מקנקון ושם לקחת אוטובוס בעלות 10-15 ₪ לאדם. במשך הנסיעה עומד על פחות משעה, אך מדובר בפרק זמן לא ארוך. אם אתם מתניידים בהרכב משפחתי או קבוצתי נסיעה דומה במונית תעלה לכם 50 ₪, מה שיכול להוות אלטרנטיבה לא רעה בכלל. מקומות נוספים מהם יוצאים אוטובוסים או מעבורות לכיוון פלאיה דל כרמן בהם האי קוזמול, קנקון, איסלה מוחרס וטולום.

מלונות בפלאיה דל כרמן

פלאיה דל כרמן החלה את דרכה כעיירת דייג אנונימית ובמרוץ השנים הפכה ליעד תיירותי ותוסס אשר לא מעט מבקרים נוהרים אליו מדי שנה. מדובר בעיירה נעימה ודינמית עם אווירה מעולה וחיי לילה נעימים וככזו היא מתאימה לחופשה בכל סגנון ובכל הרכב שהוא לרבות משפחות עם ילדים קטנים ואפילו עבור תרמילאים. גם בתי המלון בעיירה מפתיעים לטובה ומאפשרים לנופשים לבחור מבין מגוון אפשרויות שונות את מקום הלינה המתאים ביותר עבורם.

המלונות בפלאיה דל כרמן נחשבים טובים ומומלצים והם זוכים לשבחים רבים וכן ביקורת מצוינת מצד האורחים שכבר ביקרו בהם. תמצאו מלונות בכל דרגות האירוח ובטווח מחירים רחב כך שגם אם אתם מחפשים מקום לינה בתקציב נמוך מאוד תוכלו למצוא אותו.

אולי גם תאהב