כללי

המדריך לקידום אתרים וכיצד הוא משפיע על ביצועי האתר שלכם?

הקדמה – מהו קידום אתרים?

קידום אתרים (SEO) הוא אופטימיזציה למנועי חיפוש. תודות לתהליך זה, דירוג האתר הוא גבוה יותר בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש. כמו כן, קידום אתרים אינו מסתכם רק במשיכת תנועה ממנועי החיפוש, אלא גם בהשגת יותר לידים (לקוחות פוטנציאליים המתעניינים בשירותים או מוצרים המוצעים למכירה באתרים).

אסטרטגיות קידום אתרים (SEO) אינן באות לידי ביטוי רק בהעלאת תכנים לאתר ובאופטימיזציה של התכנים, אלא הן גם כוללות שיווק במדיות חברתיות, שיווק בדוא"ל ובניית קישורים.

הכתבה בשיתוף עם חברת פולפאוור המספקת שירותי שיווק דיגיטלי ובניית אתרים.

אסטרטגיות SEO המובילות לאתר מוצלח

אסטרטגיית SEO חזקה היא אחד הגורמים החשובים ביותר לאתר מצליח. להלן כמה טכניקות אופטימיזציה למנועי חיפוש שיכולות לעזור לדירוג האתר במנועי החיפוש ולהגדלת ההמרות:

-מחקר מילות מפתח: יש לבצע מחקר מילות מפתח רלוונטיות לנישה בה האתר עוסק. לאחר מכן, יש להשתמש בכלי מילות המפתח של Google Adwords כדי לגלות על איזה מילות מפתח יש הכי הרבה חיפושים. אפשר ומומלץ להשתמש גם בכלים כמו SEMrush או Ahrefs כדי לגלות אילו מילות מפתח מייצרות תנועה עבור המתחרים בתחום.

-אופטימיזציה של התוכן: יש לכתוב תוכן שמותאם לאלגוריתמים של מנוע החיפוש של גוגל. התוכן צריך לכלול מילות מפתח שרלוונטיות לנישה בה האתר עוסק. המשמעות היא שימוש בכותרת ראשית (תגית H1), כותרות משנה (תגיות H2-H6), פסקאות ונקודות במידת הצורך; שימוש במילות מפתח רלוונטיות ועוד.

-מבנה URL ידידותי: מבנה כתובות אתרים ידידותי המכיל מילות מפתח שרומזות על נושא הכתבה, מעלה את הסיכוי לדירוג גבוה במנועי החיפוש.

-פרופיל קישורים מגוון: קישורים הם חיוניים לכל אתר ומדוע? כי הם נתפסים על ידי מנועי החיפוש כהמלצות של אתרים על אתרים אחרים. יש כל מיני דרכים לצור קישורים לאתר. לדוגמה, אפשר לפרסם את האתר באינדקסים, ברשתות חברתיות, אפשר לעשות שיתופי פעולה עם בעלי אתרים אחרים, החלפות קישורים ועוד. פרופיל קישורים מגוון, מעלה גם הוא את הסיכוי לדירוג גבוה יותר במנועי החיפוש.

איך בוחרים חברה לקידום אתרים?

כיום, יש המון חברות המתמחות בשירותי קידום אתרים. להלן הטיפים המרכזיים שלנו לבחירה מושכלת:

-יש לקרוא כמה שיותר המלצות על החברה. ההמלצות מופיעות בכרטיסי העסק המפורסמים בגוגל, באתרים הרשמיים של החברות, בפורומים וברשתות חברתיות.

-יש לברר כמה שנים החברה פועלת בתחום והאם יצא לה לקדם גם אתרים בתחום שלכם.

-במידה וצוות החברה הבטיח לכם מיקום מסוים בגוגל או שהתחייב על מהירות תוצאות הקידום, עדיף שתתרחקו מהחברה ותחפשו חברה אחרת מומלצת. קידום אמיתי ומקצועי הוא תהליך שאורך זמן ומצריך עבודה מדורגת.

-בדקו שיש לכם כימיה עם הצוות של החברה ושאתם מקבלים מענה לשאלות שלכם. אתם רוצים להיות בטוחים שאתם עובדים עם צוות שיספק לכם יחס אישי וטוב לאורך כל פרויקט הקידום.

אולי גם תאהב