כללי

טיפים יעילים במיוחד לבחירת חברה לניקיון משרדים

הרי זה ידוע לכול שיש יעילות גבוהה יותר לעובדים במשרד, כאשר החללים במשרד נקיים.
איך אפשר לשמור על חללים נקיים בקביעות? שוכרים את שירותיה של חברת ניקיון משרדים.

בכתבה הבאה, נענה על שאלות כמו איך יודעים שחברת הניקיון עושה עבודה מקצועית וטובה,
על מה כדאי לתת את הדגש כאשר חותמים חוזה עם חברה ובאיזה תדירות מומלץ לנקות את המשרד.

כמה מילים על תדירות הניקיון

מומלץ לפעול לפי כלל האצבע הבא: אם יש לכם משרד קטן (שגודלו עד 100 מטרים) ואתם מעסיקים כמות קטנה של עובדים (נניח עד 10 עובדים), אז מבחינת תדירות הניקיון, תוכלו בהחלט להסתפק בניקוי מקצועי ויסודי של המשרד פעמיים בשבוע. מנגד, אם יש לכם משרד גדול יותר, מומלץ לכם לשקול להזמין שירותי ניקוי מדי יום. הבעיה היא שאם צריך לנקות את המשרד מדי יום, הדבר יכול להוות מעמסה כלכלית על המשרד ולכן במצב כזה, רצוי שתסכמו עם חברת הניקיון על ימי ניקוי יסודיים ועל ימי ניקוי קלילים יותר.

כמה מילים על ניקיון ושעות העבודה של המשרד

אם שירותי הניקיון יהיו בשעות היום, הרי שהדבר יכול לפגוע משמעותית בכושר הריכוז של העובדים שלכם וכמובן גם בתפוקות. נמליץ לכם לקחת את שירותיה של חברת ניקיון, בימים בהם המשרד שלכם ריק מעובדים. לדוגמה, בימי שישי, בימי שבת ובערבים. אתם כמובן תצטרכו גם להשאיר מפתחות לחברת הניקיון ואכן לסמוך עליה שהניקוי יבוצע בצורה יסודית ומקצועית. המון חברות ניקיון מספקות שירותי ניקוי שלא יפריעו לשעות העבודה ועל כן אין לכם מה לדאוג שלא תמצאו חברה ניקיון מתאימה.

כמה מילים על ניקיון משרדים ותנאי העסקה טובים

שימו לב, יש 3 גורמים מרכזיים שישפיעו על איכות הניקיון שתהיה במשרד והם:  
חומרי ניקוי איכותיים, מכשירי ניקוי מתקדמים וצוות מקצועי.
יש לא מעט חברות שפועלות בשוק המעסיקות עובדים זמניים. לעיתים, הם מעסיקים אותם ללא אישורי עבודה או ביטוח מתאים. וודאו שלחברת הניקיון שאתם בוחרים, יש צוות עובדים קבוע ומקצועי וכמו כן וודאו שהחברה אכן מספקת להם תנאי העסקה נאותים.  כך אנחנו בטוחים שתוכלו להבטיח את איכות הניקיון.

כמה מילים על איכות הניקיון

מומלץ שתבדקו את איכות השירות שאתם מקבלים מחברת הניקיון. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם משלמים על שירות טוב ומקצועי. לדוגמה, הזיזו את המיקרוגל שיש במטבח ובדקו שהאזור נקי, תעלו על כיסא ובדקו שאין אבק במדפים הגבוהים וכו'. כך תוכלו להיות בטוחים שהעובדים שמגיעים מטעם חברת הניקיון, אכן עובדים ומנקים היטב את המשרד ולא מחפפים או מעגלים פינות.

מה מגיע לכם במסגרת שירותי ניקיון משרדים

הצוות המקצועי שיגיע אליכם למשרד ידאג לרוקן את הפחים, לטאטא את חללי המשרד,
לשאוב שטיחים, לשטוף את המשטחים שיש במשרד, לנקות פינות עבודה של עובדים, לבצע ניקוי לחלונות, לבצע ניקוי יסודי למטבח וחדר השירותים, לנקות את חדר הישיבות ועוד.
הכל תלוי בכם ובחוזה שתחתמו מול חברת הניקיון ובו יפורטו מהם שירותי החברה ומה כולל הניקיון.

אולי גם תאהב