צרכנות

איך בוחרים חליפת חתן מושלמת לחתונה?

חשוב לזכור שביום החתונה, הפוקוס צריך להיות לא רק על הכלה ועל השמלה שלה, אלא גם על החתן. הרי תסכימו איתנו שזה לא הגיוני, שהחתן יגיע לבוש בחליפה פשוטה והכלה תהיה עם שמלה מושקעת. כאשר שניהם יהיו לבושים כמו שצריך ובהתאם, יהיה אפשר גם למקסם את הפוטוגניות הזוגיות שלהם באירוע כל כך משמעותי ומרגש.

הכתבה בשיתוף עם Karl חליפות חתן.

כמה מילים על מציאת חליפת חתן

על מנת למצוא חליפת חתן איכותית, יש להשקיע. זכרו שככל שהשנים עוברות, כך גם יש נטייה להשקיע במראה של החתן ועל כן חליפת החתן נהיית הרבה יותר מעוצבת ומושקעת. אז לפני שאתם מתחילים את החיפושים בחנויות או באתרי אינטרנט המוכרים חליפות חתן, ריכזנו עבורכם נקודות שמומלץ לחשוב עליהן ולקחת אותן בחשבון.

האם כדאי לשכור או לקנות חליפת חתן?

במידה ואתם רוצים לחסוך בהוצאות, אין ספק שאתם שהאופציה המתאימה לכם היא השכרת חליפה. רק שחשוב לציין שכאשר אתם בוחרים להשכיר חליפה, אתם מקטינים את הסיכויים שלכם למצוא את החליפה המתאימה וזאת משום שרוב החנויות מציעות דווקא את האופציה השנייה והיא קנייה של חליפת חתן. כמו כן, קחו בחשבון שחליפת חתן לא עולה כמו שמלת כלה. כלומר, לא מדובר כאן על הוצאה של אלפי שקלים. לכן, דווקא נמליץ לכם לבדוק קודם את האופציה של רכישת חליפת החתן. אתם בעצמכם תראו שיש הרבה חנויות ואתרי אינטרנט המציעים חליפות חתן במחירים שווים לכל כיס. אגב, גם בשביל ההרגשה הכללית שלכם, אנחנו בטוחים שתעדיפו להגיע לחתונה עם חליפה חדשה ולא עם חליפה משומשת.

מהו סגנון הלבוש שלכם?

יש סגנון לבוש ספורטיבי ויש אלגנטי. מכל אחד מהם, נגזרים גם סגנונות לבוש נוספים. הכי חשוב שתבחרו בסגנון המועדף עליכם וזה שאתם הכי מתחברים אליו. במידה ואתם אוהבים את הסגנון הספורטיבי, נמליץ לכם לבחור בחליפה עם שני חלקים. כלומר, חליפה שתהיה ללא ווסט. חליפה כזאת יכולה לשדר מראה נינוח וקליל. במידה ואתם אוהבים את הסגנון האלגנטי ולבשתם בעבר חליפות, אז נמליץ לכם לבחור בחליפה עם שלושה חלקים. כלומר, חליפה שתהיה עם ווסט.

איך מתאימים את החליפה למבנה הגוף?

לכל אחד, יש מבנה גוף משלו ועל פיו יש לבחור את החליפה המתאימה. אם יש לכם מבנה רחב, אז העדיפות היא לבחור במכנסיים עם גזרה ישרה, לא צמודה. מבחינת הז'קט של החליפה, מומלץ לבחור בכזה שיהיה ללא כריות. אם יש לכם מבנה צר, אז העדיפות היא לבחור במכנסיים עם גזרה צמודה. מבחינת הז'קט, מומלץ לבחור בז'קט עם כריות. שימו לב שהז'קט מתאים למידה שלכם.

כמה מילים על הגובה והחליפה

אם אתם אנשים גבוהים, סביר להניח שכל סוגי החליפות יתאימו לכם. במידה ואתם רוכשים חליפה עם דוגמה של פסים, אז וודאו שהפסים אופקיים. במידה ואתם נמוכים, כדאי שתבחרו בז'קט שיגיע במקסימום עד אמצע הירכיים. כמו כן, הקפידו גם שהחולצה והמכנסיים יהיו באותו הצבע.

כמה מילים על צבעי החליפה

אם יש לכם עור בהיר, אז נמליץ לכם לבחור בחליפות בצבעים כהים כמו, אפור, שחור, כחול.  
אגב, אם תרצו להוסיף עוד קצת עניין, אז נמליץ לכם לרכוש חליפה בצבע שחור או אפור כהה ולשלב חולצה מכופתרת בצבע כחול נייבי או סגול חציל בהתאמה. אם יש לכם עור כהה, אז נמליץ לכם לבחור בחליפות בגוונים בהירים כמו, קרמל, שמנת. על מנת להוסיף קצת עניין לצבע החליפה, תוכלו לבחור בחולצה מכופתרת בגוונים של תכלת או ורוד.

מתחתנים בקיץ או בחורף?

אם אתם מתחתנים בקיץ, אז מומלץ שתבחרו בחליפה שעשויה מבדים דקים ואווריריים.
לדוגמה, בדים כמו פשתן, כותנה, צמר דק סופר 100. כמו כן, וודאו שגם החולצה שאתם בוחרים תהיה מבד שעשוי 100 אחוז כותנה. אם אתם מתחתנים בחורף, אז מומלץ שתבחרו בחליפה שעשויה מהרכב בד של צמר ופוליאסטר. הצמר נחשב לבד מחמם והפוליאסטר הוא בד שמונע קמטים. כך תבטיחו שיהיה לכם נעים בחליפה וגם שהחליפה תהיה ישרה ומהודרת לזמן ממושך.

השקיעו גם בנעליים

חשוב מאוד להשקיע לא רק בחליפה, אלא גם בבחירת הנעליים. תסכימו איתנו שחליפה יפה ומעוצבת עשויה להיהרס אם תנעלו נעליים מיושנות. בחרו בנעלי עור איכותיות שיהיו נוחות.

אולי גם תאהב