Uncategorized

השתלת שיער בטורקיה איך זה עובד?

השתלת שיער בטורקיה הפכה להליך שכיח מאוד בקרב ישראלים רבים. כיצד זה עובד? מה חשוב לדעת טרם ההשתלה? מדוע דווקא בטורקיה? באיזו חברה מומלץ לבחור? כל המידע החשוב שרציתם לדעת במאמר הבא.

גברים ישראלים רבים סובלים מהתקרחות בגלי מוקדם יחסית לעומת גברים ממדינות אחרות. גם נשים סובלות מתופעה זו אם כי במידה מופחתת. בוודאי שמעתם על רבים מחברים או בני משפחה שעברו השתלת שיער בטורקיה שנחשבת למעצמה בתחום מבחינת הניסיון והוותק, אשר נהנים מתוצאה טבעית של שיער מלא ובריא.

לפניכם מספר שלבים בהם תוכלו להיעזר לקראת השתלת שיער:

שלב הייעוץ, אבחון והצעת פתרונות: ראשית, מומחי החברה שאחראית על ביצוע שיער בטורקיה ייעצו בהתאם לאבחון מצב השיער מהם הפתרונות שעל הפרק. שיחת הייעוץ והכוונה תעניק לכם מידע רב באשר לאפשרויות העומדות על הפרק. זה הזמן לשאול את כל השאלות החשובות לכם באשר לתהליך ולהבין מהם היתרונות והחסרונות הטמונים בו. חשוב לדעת, לא כל פתרון שמתאים לאחד מתאים גם לשני- כל מקרה לגופו.

הכנות לטיסה ושלב השתלת השיער: בשלב זה יוסדרו עבורך שלבי ההליך הרפואי לרבות מפגשים רפואיים. ישנן חברות שיסדירו גם את שאר שלבי התהליך הכוללים הזמנת כרטיסי טיסה, מלון והעברות. בהגעתך למרפאה תופנה אל הרופא שיאבחן שוב על פי מראה עיניים אם תוכנית הטיפולים אכן מתאימה לך והם נדרשים שינויים ואז תופנה אל הליך ההשתלה עצמה.

שלב ההחלמה והמעקב הרפואי –לאחר ההשתלה תקבל הנחיות חשובות כיצד לשמור על האזור המנותח ועם הזמן שעובר תתחיל לראות את תוצאות ההשתלה. חברות רבות בתחום ממשיכות לעקוב אחר מצב ההשתלה גם לאחר חזרתך לארץ על מנת להבטיח תוצאות טובות ובטוחות של תהליך ההשתלה.

לפני שתבחרו את החברה דרכה תעברו השתלות שיער בטורקיה הקפידו לבדוק המלצות ותוצאות איכותיות, רישיונות ותעודות של המקום, וטווחי מחירים מקובלים. בשלב האבחון חשוב גם לערוך תיאום ציפיות על מנת שתדעו למה לצפות בסוף התהליך ותהיו שבעי רצון מן התוצאה.

רופאים מומלצים בתחום השתלות שיער בטורקיה

אפרה מדיקל – Apera Health Group:  מציעה טיפולי השתלת שיער בבית חולים אפרה פריים. השתלות שיער בטכנולוגיית FUE ו-DHI. בחבילת VIP הכוללת הסעות, בית מלון ועוד, תוך ליווי בשפה העברית. 

ד"ר זריאן : מרפאה בהנהלת רופאה מומחית להשתלות שיער בשיטות מתקדמות לגברים ונשים הממוקמת באיסטנבול בבית החולים הבין לאומי.

ד"ר סרקן:  מרפאת מומחים מובילה בהנהלת דוקטור סרקן באיסטנבול, בה מבצעים לצד השתלת שיער בשיטות ספיר FUE, DHI, SOFT FUE, גם השתלת גבות וזקן. ההליך מתחיל באבחון אונליין, וקיימת תמיכה טלפונית בעברית לאורך כל הדרך.

דיזנהאוז מדיקל:  מבית דיזנהאוז תיירות עובדת עם מרפאת השתלת שיער באיסטנבול בבית החולים היהודי ומציעה חבילות מיוחדות תוך ליוויי צמוד בעברית וביטוח רשלנות רפואית.

איילת גייר משווקת חבילות ייחודיות של השתלת שיער בטורקיה תוך ליווי חברה מישראל. ניתן לבצע סוגי השתלות רבים לרבות השתלת זקן וגבות  במתחם -"אקדמיק אסתטיק" ע"י רופאים מומחים מטורקיה.

מיי הייר – My Hair:  חברה העובדת עם מיטב בתי החולים בטורקיה תוך ליווי אישי, יעוץ והכוונה לתוכנית טיפולים מותאמת ומדויקת עבור הפציינט.