צרכנות

קופות לעסקים – מה חשוב שתדעו?

רוצים לייעל את העבודה בעסק הקיים שלכם? החלטתם לפתוח עסק חדש? כדאי מאוד שתרכשו קופה לעסק. היא מציעה מגוון שכלולים והופכת את תהליך העבודה לקל ופשוט.
בכתבה הבאה, תמצאו שאלות ותשובות רלוונטיות בנושא.

הכתבה בשיתוף עם חברה מובילה המציעה פתרונות מתקדמים לסליקת אשראי וקופות ממוחשבות.

שאלה מס' 1 – איזה סוגים של קופות יש?

יש שלושה סוגים והם: קופה רושמת פשוטה, קופה ממוחשבת וקופה רושמת מבוססת ענן.

שאלה מס' 2 – האם הקופה הרושמת תומכת בכרטיסי אשראי?

היא תומכת לא רק בכרטיסי אשראי, אלא גם בכסף מזומן ובשיקים. לקופה רושמת, ניתן לחבר גם מסופי אשראי וכל זאת על מנת שיהיה אפשר להגביר משמעותית את הרווחיות של העסק ויותר מזה, על מנת שמספר לקוחות יוכלו לשלם בו זמנית (אם יש רק קופה רושמת אחת בעסק).

שאלה מס' 3 – האם יש אביזרים נוספים שניתן להוסיף לקופות?

בהחלט. יש סורק ברקוד, אקדח המאפשר סריקה נוחה, סורק ברקוד שולחני ואם מדובר על עסק שמוכר דברים במשקל, ניתן גם להוסיף משקל תומך לקופה עצמה.

שאלה מס' 4 – מהן היכולות של הקופה הממוחשבת?

מדובר על קופה שמציעה יכולות מתקדמות לניהול עסק. לדוגמה, ניהול מלאי, ניהול מועדון לקוחות, ניהול חייבים, לקוחות וספקים, סליקת אשראי מתקדמת ועוד. למעשה, קופה ממוחשבת היא תוכנה שאותה מתקינים על מחשב מיוחד. אותו מחשב מחובר לאינטרנט ולחשמל. יש לה גם מראה מתקדם בהשוואה לקופות הפשוטות.

שאלה מס' 5 – מהם היתרונות של הקופה הרושמת?

נזכיר שזוהי קופה מהסוג הישן. מה שכן, גם היום היא פופולארית. יש לה מגוון יתרונות כמו, היא פשוטה מאוד להפעלה, קל ללמוד איך להשתמש בה, המחיר שלה זול בהשוואה לקופת ממוחשבת או קופה בענן. לצד היתרונות יש גם חסרונות שכדאי לציין והם שלא ניתן לנהל מאגר לקוחות באמצעות הקופה, לא ניתן גם לנהל מלאי וגם אי אפשר להוציא דוחות לניהול העסק.

שאלה מס' 6 – מהם היתרונות של קופה ממוחשבת בענן?

מדובר על דור חדש של קופות. הן מתוקנות על טאבלטים מסוג אייפד או אנדרואיד. הן מחוברות כל הזמן לענן. יש מגוון יתרונות כמו, עלויות לא גבוהות (על מנת שתוכלו להשתמש בקופה, כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרכוש טאבלט בפחות מ-1000 שקלים, להוריד אפליקציה ולהשתמש בקופה. חשוב לציין שהשימוש בתוכנה של הקופה, עשוי לעלות בסביבות ה-200 שקלים לחודש), ניידות וגמישות מלאה (אתם יכולים לקחת את הטאבלט לכל מקום בעסק ולחייב את הלקוחות), גיבוי מלא (הקופה מחוברת לענן כל הזמן ועל כן כל עסקה נשמרת). לצד היתרונות, יש גם חיסרון בולט והוא שהקופה דורשת חיבור לאינטרנט (אם לעסק אין חיבור לאינטרנט, הרי שהוא לא יוכל לעבוד עם קופה מסוג זה).

אולי גם תאהב