אטרקציות בארץ

רעיונות ליום כיף זוגי

בכתבה הבאה, נציג לכם 5 רעיונות לבילוי זוגי מהנה. מוכנים? אנחנו מתחילים!
הכתבה בשיתוף עם Ymassage – פורטל מטפלים בעיסוי ורפואה משלימה בפריסה ארצית.

יום כיף בצפון

אם אתם אוהבים את אזור הצפון, נמליץ לכם להזמין יום כיף במלון מפנק הכולל שימוש במתקני הספא וכמו כן ארוחת בוקר או ארוחת צהריים.

סיור סגווי בירושלים או בתל אביב

אם אתם רוצים להנות מסיורים חווייתיים וגם מאתגרים, נמליץ לכם לצאת לסיור סאגווי. אתם תבקרו בסמטאות של ירושלים ותל אביב, תשמע סיפורים על אנשים מקומות וגם על התרבות. מסלולי הטיול הם בדרך כלל בעיר העתיקה בירושלים, בגן החיות התנכי, בנווה צדק ויפו וכמובן לאורך טיילת תל אביב.

טיול רכיבה על סוסים

לא משנה אם בחרתם להדרים או להצפין, אתם תוכלו למצוא חוות סוסים המציעות ימי כיף זוגיים. טיול סוסים יהיה עם מדריך צמוד ובמהלך הטיול, אתם תחשפו לנופים סוחפים וגם עוצמתיים. לדוגמה, אם תהיו באזור הצפון, תוכלו לצפות על הכנרת או הרי הגולן ואם תהיו בדרום, תוכלו לצפות בשקיעה מעל המדבר. ההמלצה שלנו היא לשלב את טיול הרכיבה עם פיקניק רומנטי.

ארוחה עם שף פרטי

אם כבר מאסתם במסעדות, תוכלו להזמין שף פרטי שיגיע עד אליכם. השף יבשל אוכל מפנק וטעים שיכלול מנות פתיחה, מנות עיקריות וכמובן קינוחים. לפני שאתם מזמינים שף פרטי, קראו עליו המלצות.

שייט ביאכטה

אוהבים את הים? רוצים להרגיש מיליונרים ליום אחד? השכירו יאכטה. כיום, יש המון חברות המציעות את השירות. צוות מקצועי ישיט את היכאטה ואתם תוכלו להנות מזמן איכות עם בן או בת הזוג שלכם. מומלץ גם לשלב ארוחה טובה. אן ספק שמדובר על בילוי מהנה ביותר.

סדנאות

יש מגוון גדול של סדנאות כמו, סדנת בישול ואפייה, סדנת ריקוד זוגית, סדנת עיסוי זוגית ועוד.
בחרו סדנה ששניכם מתחברים אליה

בקרו ביקבים

ביקור ביקב כולל בתוכו חשיפה לעולם מיוחד ומרתק על הכנה ויצירת יין. כאשר תסיירו ביקב, אתם תוכלו לראות את המכונות בהן נעזרים לצורך ייצור היין. יש מבחר יקבים בארץ בכל מיני אזורים ואין ספק שהנוף שנשקף ממתחמי היקבים הוא פשוט מדהים ויחד עם היין, הוא יעניק לכם את החוויה הרומנטית הטובה ביותר.

צאו לטייל בשטח

אם יש מזג אוויר טוב ואתם אוהבים את הטבע הפתוח, תוכלו להקדיש את יום הכיף שלכם לטיול בחיק הטבע. תוכלו לבחור מסלולים קלים או מאתגרים או אפילו טיולי שטח עם רכבי שטח מיוחדים.  גם כאן, אנחנו מבטיחים לכם שהחוויה תהיה בלתי נשכחת.

שחקו כמו ילדים

רוצים יום כיף גדוש בפעילויות כיפיות וגם מגבשות? תוכלו להנות מכל מיני משחקים כמו, חדרי בריחה, לייזר טאג, באולינג, סנוקר, רכבי קארטינג ועוד.

אולי גם תאהב